پخش تراکت در سعادت آباد تهران

پخش تراکت در سعادت آباد تهران . پخش تراکت همیشه برای مشاغلی که پخش تراکت را برای تبلیغات انتخاب کرده اند بزرگترین دغدغه است.

زیرا شاید بسیار ساده به نظر برسر پخش کردن تراکت ولی باید این را بدانید که به هیچ وجه پخش تراکت یک امر ساده و پیش پا افتاده نیست.

زیرا اگر پخش درست صورت نگیرد شما در تبلیغات خود شکست خوده اید درست است که پخش تراکت یک روش ارزان تبلیغاتی است ولی اگر شکست بخورید دیگر نه تنها ارزان نیست بلکه برای صاحب مشاغل که تراکت چاپ کرده اند بسیار گران و پر هزینه تمام میشود و باید دوباره همه مراحل را از اول طی کنند تراکت طراحی کنند و چاپ کنند و به پخش کننده بدهند.

پخش تراکت در منطقه سعادت آباد تهران باید به روش خاص خود آن منطقه صورت بگیرد.

چون خانه های این منطقه یا به صورت ویلای هستند و دور از هم و یا برج های بزرگ و شیک که تراکت پخش کن اجازه ورود به داخل برج هارا ندارد که تراکت هارا به داخل منازل بیندازد  باید تراکت ها را به دربان و نگهبان ساختمان ها بدهد که تراکت ها را به ساکننین مجتمع بدهد.

همه می دانند که  در این روشها نگهبانها تراکت هارا به دست ساکنین مجتمع نمیرسانند مگر این که تراکت ها به یک روش خاص طراحی شده باشد و یک جوری متفاوت باشند

باید در طراحی و تبلیغات همیشه خلاق باشید و خلاقیت خود را از دست ندهید برای مثال اگر تراکت ها داخل یک پاکت باشد  برای همه جذاب است که داخل پاکت چه چیزی است همیشه  اسناد مهم داخل پاکت گذاشته میشون همین یک ایده باعث جذابیت بیشتر تراکت میشود.

در سعادت آبلاد پاساژهای بسیار شیکی است که اکثر مردم آن محل از آن پاساژها خرید می کنند بنابر این بهترین روش این است که تراکت پخش کن در جلوی درب فروشگاه های برگ یا پاشاژها به ایستاد و تراکت ها را به دست عابرین بدهد .

در این روش هم باید این را در نظر داشته باشید که تنها دادن تراکت به دست مردم کافی نیست باید تراکت چنان جذاب باشد که مردم با دیدن آن تبدیل به مشتری شوند برای متال  در تراکت تخفیفات را بیان کنید که فروشگاه و صنعت و یا خدماتی که قصد ارایه آن را دارید چقدر تخفیف دارد و یا چه امتیازات ویژه دارید که مردم به شما مراجعه کنند.

پخش تراکت در سعادت آباد تهران

 

پخش تراکت در نمایشگاه های تهران

پخش تراکت در شهرک غرب

برای دریافت اطلاعات از چگونگی فرستادن نیروی تراکت پخش کن به سعادت آباد تهران و دریافت اطلاعات و هماهنگی های لازم با شرکت تبلیغاتی تراکتی تماس حاصل فرمایید.

با ما تماس بگیرید:

تلخاب فراهانی:  ۰۹۱۲۴۵۰۶۳۵۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما 09936816549 Secured By miniOrange