پخش تراکت در صادقیه و آریا شهر تهران

پخش تراکت در صادقیه و آریا شهر تهران برای پخش تراکت باید ابتدا یک اطلاعاتی در مورد آن منطقه داشت که بتوان تراکت را به بهترین روش پخش کرد باید دانست که مراکز تجاری و آموزشکی یک منطقه مثل صادقیه در کجا هستند بعد اقدام به پخش تراکت کرد .

و یا یک منطقه به چه اسمی خوانده میشود ممکن است یک محله دارای نام های مختلفی باشد ممکن است پیش از انقلاب یک نام داشته باشد بعد انقلاب نام ان منطقه عوض شده باشد و اگر ما اطلاعات در این مورد نداشته باشیم نمی توانیم به راحتی معابر و مراکز را پیدا کنیم که تراکت ها را در آنجا پخش کنیم .

صادقیه محلّه‌ای در غرب تهران است. پیش از انقلاب ایران (۱۳۵۷) نام این محله آریاشهر بوده است. اکنون دربردارنده محله‌های از جمله صادقیه ،صادقیه شمالی، ارمکان و بلوار فردوس است.

بخشی از صادقیه در منطقه ۲ شهرداری تهران و بخش‌های دیگر آن نیز در منطقه ۵ شهرداری تهران جای گرفته است. بزرگراه اشرفی اصفهانی و بزرگراه محمدعلی جناح مرز میان این دو منطقه می‌باشد که از فلکهٔ دوم آریاشهر آغاز می‌شود به سمت شمال ادامه دارد. فلکهٔ دوم صادقیه در این محله قرار دارد که بزرگراه‌های محمدعلی جناح از جنوب و بزرگراه اشرفی اصفهانی از شمال، بزرگراه آیت‌الله کاشانی از غرب و خیابان ستارخان از شرق را به هم پیوند می‌دهد. در جنوب غربی این میدان ایستگاه متروی صادقیه جای گرفته است.

صادقیه یا آریاشهر دارای دو میدان است که به نام‌های فلکه اوّل و دوم خوانده می‌شوند. در فاصله میان این دو فلکه شمار بسیاری مراکز تجاری و آموزشی وجود دارد که معروف‌ترین و بزرگترین آنها مجتمع تجاری گلدیس است. در هر دو فلکه صادقیه تعداد زیادی شعب بانکی نیز وجود دارد.[۱] صادقیه از شمال به باغ فیض (پونک)، از جنوب به میدان آزادی، از شرق به برق آلستوم و از غرب به پل علامه جعفری (میدان نور پیشین) و شهر زیبا منتهی می‌شود. باغ‌های طرشت نیز از اراضی صادقیه به شمار می‌آیند. خیابان ستارخان یکی از خیابان‌های اصلی آریاشهر است.

بلوار فردوس نیز در این محله واقع شده است. از محل‌های معروف واقع در بلوار فردوس می‌توان به مجموعه ورزشی برادران خادم، بازار میوه و تره بار شهرداری و ایستگاه متروی صادقیه اشاره کرد. چهاردهمین فروشگاه زنجیره‌ای شهروند نیز در آذر ماه ۱۳۸۵ در کنار ایستگاه متروی صادقیّه افتتاح گردید.

همون گونه که می بینید صادقیه دارای اماکن تجاری بسیاری است که برای تبلیغات تراکتی بسیار مهم است که کسی که دوست دارت خود را در این مرکز تجاری به روش تراکتی تبلیغ کند .

پخش تراکت در صادقیه و آریا شهر تهران

 

پخش تراکت در شهرک غرب

پخش تراکت در غرب تهران

اکر دارای صنعت و خدماتی هستید که خواستار تبلیغات خود در صادقیه و آریا شهر تهران هستید شرکت تبلیغاتی تراکتی به شما در امر تبلیغات پخش تراکت یاری می رساند.

برای دریافت اطلاعات و چگونگی فرستادن نیرو به صادقیه و آریا شهر با شرکت تراکتی تماس بگیرید.

با ما تماس بگیرید:

تلخاب فراهانی: ۰۹۱۲۴۵۰۶۳۵۹

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما 09936816549 Secured By miniOrange