پخش تراکت در سید خندان تهران

پخش تراکت در سید خندان تهران . پخش تراکت یک امر ساده و پیش پا افتاده نیست بلکه یک روش پیچیده است که باید توسط تراکت پخش کن حرفه ای صورت بگیرد باید توسط کسی تراکت پخش شود که دارای اطلاعات مختلفی در مورد منطقه و موقعیت منطقه و موقعیت اماکن و محله ها و مجتمعه های تجاری و تفری هی باشد.

کسی که این اطلاعات را نداشته باشد نمی تواند تراکت ها را در منطقه سید خندان بدون دور ریز و حرفه ای پخش کند.

سید خندان نام چهار راهی در تهران است.

پل سیدخندان مرز میان منطقه ۷ و منطقه ۳ شهرداری تهران بر روی این چهار راه واقع شده‌است.

سید خندان نام ایستگاه اتوبوس بود در جاده قدیم شمیران، این سید چند حلب آب سرد داشت که داخل رادیاتورهای ماشینهای که موتور آنها گرم می کرد می ریخت.  به احترام این پیرمرد روشن ضمیر این منطقه را “سید خندان” نامیده اند. ظاهرا وی در این نقطه قهوه خانه ای داشته است.

 محله سیدخندان تا پیش از ساخته شدن اتوبانهای سطح منطقه محله ای با بافت همگون بود و افرادی در آن زندگی می کردند که اصالتا در همین محله متولد و بزرگ شده بودند اما در حال حاضر با توجه به گسترش اتوبانها و …. تعداد مهاجران ساکن در محله افزایش چشمگیری داشته است و بافت محله را تحت تاثیر خود قرار داده است مسجد فتوره چی این مسجد در جاده قدیم شمیران در محل سید خندان واقع است

آن طور که بیان می شود این محله قبل از انقلاب دارای ارامنه زیادی بود به گونه ای که خیابان جلفا به دلیل حضور این اقلیت مذهبی جلفا نام گرفته بود آ«ها اغلب کسانی بودند که از منطقه جلفای اصفهان به این محله مهاجرت کرده بودند. اوایل انقلاب آنها با استفاده از نمادهای خاص خود مغازه ها و منازل خود را از سایر منازل متمایز کرده بودند. آنها به همین خاطر جلوی مغازه هایی که مربوط به ارامنه بود را علامت های خاصی نصب کرده بودند. نکته قابل توجه این بود که اکثر رستورانهایی که دارای کیفیت بهتری بودند متعلق به ارامنه بود

همان گونه که بیان شد در این منطقه از تهران هم  مراکز تجاری زیادی هست و هم  این منطقه دارای بافت قدیمی و جدید ترکیب شده است که تراکت پخش کن به روشهای مختلفی می تواند در این منطقه تراکت پخش کند در واقع سید خندان مرز منطقه ۷ و ۳ است و کسی که در این محدود تراکت پخش کند به راحتی دو منطقه تهران راتحت پوشش خود قرار می دهد.

مراکز تجاری و معابر پر رفت آمد سید خندان محل مناسبی برای تبلیغات تراکتی است اگر صنعت و خدمات شما در این منطقه است و خود را به روش تبلیغات تراکتی  تبلیغ می کنید بهترین روش این است که تراکت پخش کن در معابر پر رفت و آمد به ایستاد و تراکت های خود را به عابرین پیاده بدهد و اگر تعداد تراکت ها بیشتر باشد نیمی از آنهارا در کوچه ها با چسب کاغذی بچسباد زیرا همیشه بهترین روش تبلیغاتی روش ترکیبی است.

پخش تراکت در سید خندان تهران

پخش تراکت در غرب تهران

پخش تراکت در شهرک غرب

برای دریافت اطلاعت و چگونگی فرستادن نیرو به سیدخندان و دریافت اطلاعات با شرکت تبلیغاتی تراکتی تماس حاصل فرماید.

با ما تماس بگیرید:

تلخاب فراهانی: ۰۹۱۲۴۵۰۶۳۵۹

1 دیدگاه

  1. حمیدرضا انصاری گفت:

    بسیار عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما Secured By miniOrange