پخش تراکت در پاستاران تهران

پخش  تراکت در پاستاران تهران برای این که تراکت ها به درستی در منطقه پاستادان تهران پخش شود باید تراکت پخش کن بداند که این محله و منطقه با چه نام های شناخته میشود و مراکز مهم آن در کجا است و اگر صنعت و یا خدماتی در منطقه پاستاران هست که می خواهد خود را به روش تراکتی تبلیغ کند بهترین روش تبلیغاتی در این منطقه کجا است و چگونه و در کدام معابر پاستادان تراکت پخش شود.

خیابان پاسداران نام یکی از خیابان‌های طولانی‌ شمال شرق تهران است که پیش از انقلاب ۱۳۵۷، خیابان سلطنت‌آباد نام داشت

این خیابان كه جهت شمالی-جنوبی دارد، مرز میان منطقه‌های ۳ و ۴ شهرداری تهران است و شمال آن در منطقه ۱ شهرداری تهران قرار گرفته‌است. خیابان پاسداران در جنوب بزرگراه همت، از خیابان شريعتی در تقاطعی موسوم به «سه‌راه ضرابخانه» آغاز شده، در میانه راه به «سه‌راه اختياريه» و «چهارراه پاسداران» (تقاطع خيابان دولت) رسیده و سپس با گذر از میدان نوبنیاد و پل پاسداران، به منطقه ۱ شهرداری تهران وارد شده و پس از عبور از «چهارراه فرمانيه»، «سه‌راه اقدسيه» و بوستان نياوران، در شمالی‌ترین قسمت خود به میدان نیاوران منتهی می‌شود.

اين خيابان از سه‌راه ضرابخانه تا خيابان گل نبی يكطرفه به سمت شمال بوده، سپس تا ميدان نوبنياد دوطرفه می‌شود. پس از آن از ميدان نوبنياد تا سه‌راه اقدسيه يكطرفه به سمت جنوب است و در آخر از سه راه اقدسيه تا ميدان نياوران دوطرفه می‌باشد.

خیابان شريعتی‌ و خيابان پاسداران كه در سه‌راه ضرابخانه از يكديگر جدا می‌شوند و رفته رفته از هم فاصله می‌گيرند، در نهايت توسط خيابان نياوران (حد فاصل ميدان نياوران و ميدان قدس) دوباره به يكديگر متصل می‌شوند.

پخش تراکت در پاستاران تهران

 

پخش تراکت در شهرک غرب

پخش تراکت در غرب تهران

برای دریافت اطلاعات از چگونگی فرستادن نیرو به پاستاران تهران و هماهنگی لازم با شرکت پخش تراکتی تماس حاصل فرماید

با ما تماس بگیرید:

تلخاب فراهانی : ۰۹۱۲۴۵۰۶۳۵۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما Secured By miniOrange