پخش تراکت در زعفرانیه تهران

پخش تراکت در زعفرانیه تهران و کل منطقه یک برای پخش تراکت به صورت حرفه ای در منطقه زعفرانیه باید ابتدا یک شناخت کلی به این منطقه داشته باشیم که بدانیم معابر و مرکز خرید بزرگ زعفرانیه کجا هستن و چه موقعیتی دارند.

زَعفَرانیه یکی از محله‌های شمال شهر تهران و منطقه شمیران است. این محله که در کوهپایه‌های البرز قرار دارد، بافتی شبه روستایی داشته و آمیزه‌ای از شهرسازی مدرن و سنتی در آن به چشم می‌خورد. زعفرانيه یکی از گران‌قیمت‌ترین مناطق مسكونی تهران به‌شمار می‌آيد.

زعفرانیه از شمال به ارتفاعات توچال، از جنوب به خیابان ولیعصر (پهلوی) و محمودیه، از شرق به تجريش و از غرب به رودخانه ولنجک محدود می‌شود. زعفرانیه یکی از مرتفع‌ترین محله‌های پایتخت است و ۱۶۵۰ تا ۱۸۰۰ متر از سطح دریا ارتفاع دارد.

این محله در ناحیه ۲ از منطقه ۱ شهرداری تهران قرار دارد و جمعیت آن بر اساس آخرین سرشماری برابر با ۲۴،۴۲۵ نفر بوده‌است. اماکن مهمی نظیر کاخ موزه سعدآباد، فرمانداری شهرستان شمیرانات، دادگاه ویژه روحانیت و چندین سفارتخانه از جمله سفارتهای آفریقای جنوبی و برزیل در این محله قرار دارند.

زعفرانیه به دلیل قرار گرفتن بر روی گسل شمال تهران، درصورت بروز زلزله درمعرض آسیب جدی خواهد بود. بخش شمالی محله نیز که زیر تله کابین توچال قراردارد، در معرض رانش زمین می‌باشد.

مراکز خرید بسیار بزرگ و لوکس زیادی وجود دارند که این مراکز خرید نیازهای ساکنین این محله را رفع می کنند به گونه ای که ساکنین زعفرانیه برای خرید اقلام و وسایل مورد نیاز خود نیازی به رفتن به محله های مجاور را ندارند. از جمله این مراکز خرید می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • مرکز خرید زعفرانیه بلازا
  • مرکز خرید بامیک زعفرانیه
  • مرکز خرید پالادیوم
  • مرکز خرید پارمیس
  • بازار روز میوه و تره بار الف
  • مرکز خرید گالریا
  • مجتمع تجاری پیرامید
  • مجتمع تجاری اداری میلان

پخش تراکت در زعفرانیه و کل منطقه یک تهران

پخش تراکت در زعفرانیه تهران

تراکت پخش کن خانم در تهران

پخش تراکت در شمال تهران

شرکت تبلیغاتی  پخش تراکت تراکتی یکی از مراکزی است که دارای نیروی تراکت پخش کن خانم و آقا حرفه ای و با وجدان می باشد که تراکت ها را به صورت حرفه ای پخش می کنند که بدون هیچ دور ریزی همه تراکت ها را به دست مشتریان می رسانند.

برای دریافت اطلاعات از چگونگی ارسال نیرو به زعفرانیه و کل منطقه یک تهران با شرکت تماس بگیرید و هماهنگی های لازم را انجام دهید.

با ما تماس بگیرید:

تلخاب فراهانی: ۰۹۱۲۴۵۰۶۳۵۹

 

1 دیدگاه

  1. نودی گفت:

    عالییییی مرسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما Secured By miniOrange