پخش تراکت در قیطریه تهران

پخش تراکت در قیطریه تهران و کل منطقه یک تهران برای یک پخش عالی و بی عیب و نقص باید ابتدا یک شناخت کلی و اجمالی از این منطقه داشته باشیم . کسی که برای تبلیغات خود تبلیغات تراکتی را انتخاب کرده است باید یک اطلاعاتی در مورد مراکز خرید و مناطق مسکونی و مسیر های دست رسی داشته باشد که بتواند منطقه قیطریه را پوشش دهد.

قیطریه یکی از محله‌های بسیار قدیمی و مرفه نشین تهران است که در شمال این شهر و در شهرستان شمیرانات قرار دارد. وجود بزرگترین و زیباترین پارک تفریحی منطقه به نام پارک قیطریه از خصوصیات منحصر به فرد زیست‌محیطی این محل می‌باشد.

این محله با مساحتی معادل ۱٬۵۲۷۱۱۶ کیلومتر مربع در منطقه ۱ شهر تهران واقع شده‌است. محدوده فعلی این محله از شمال به خیابان قیطریه، بلوار صبا و شمال پارک قیطریه، از جنوب تا محدوده جهانتاب ، از شرق به بلوار قیطریه و شرق پارک قیطریه و از غرب به خیابان شریعتی منتهی می‌گردد.

به لحاظ دسترسی نیز قیطریه از وضعیت نسبتا خوبی برخوردار است. مجاورت با اتوبان صدر و نزدیکی به اتوبان چمران و وجود ایستگاه مترو قیطریه دسترسی به سایر نقاط تهران را آسان کرده است. خطوط اتوبوسرانی نیز در بزرگراه صدر و خیابان شریعتی برای رفت و آمد اهالی این محله وجود دارند.

اماکن دیدنی در قیطریه :بوستان های محله قیطریه تهران : پارک بزرگ قیطریه ، بوستان شب تاپ ، بوستان خوشبخت ، بوستان بهار ، پارک سهیل ، پارک امید ، پارک شادی مجتمع تجاری قیطریه تهران : مرکز خرید سهیل ، مجتمع تجاری اندرزگو.

شرکت تبلیغاتی تراکتی دارای نیروی خانم و آقا و آشنا به منطقه قطریه و کل منطقه یک می باشند که دارای مهارت و تجربه بالا رد امر پخش تراکت می باشند.

تراکت پخش کن ها تراکت ها را به صورت تضمینی و بدون دور ریز پخش می کنند.

پخش تراکت در قیطریه تهران

پخش تراکت در شمال تهران

پخش تراکت در تجریش تهران

برای دریافت اطلاعات از چگونگی ارسال نیرو به قیطریه  و منطقه یک تهران با شرکت تبلیغاتی تراکتی تماس حاصل فرماید.

با ما تماس بگیرید:

تلخاب فراهانی: ۰۹۱۲۴۵۰۶۳۵۹

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما Secured By miniOrange