پخش تراکت در دروس تهران

پخش تراکت در دروس تهران و کل شمال تهران به صورت حرفه ای توسط شرکت تبلیغاتی تراکتی .برای پخش تراکت به صورت حرفه ای باید یک شناخت از محله داشت که دانست مهمترین مراکز تجاری تفری یک منطقه کجاست و بهتر است که تراکت ها در کجا پخش شود.

پخش تراکت

خیابان بندی منظم و رعایت اصول شهرسازی در خیابان‌های دروس از ویژگی‌های این محله‌است. مقبره مهدیقلی هدایت ملقب به مخبرالسلطنه سومین نخست وزیر رضا شاه پهلوی و نویسنده کتاب خاطرات و خطرات در محله دروس خیابان هدایت انتهای کوچه مسجد واقع است

محله دروس تهران در منطقه ۳ شهرداری تهران قرار دارد. دروس محله ای زیبا و خوش آب و هوا در شمال تهران است که یکی از بزرگترین ویژگی های آن شهرسازی اصولی آن است. بسیاری از سفارت خانه های تهران در محله دروس قرار دارند. از خیابان‌های این محله می‌توان به خیابان هدایت، خیابان حسینیان، خیابان پاسارگاد و … اشاره کرد.دروس از شرق به محله پاسداران، از غرب به محله قلهک، از شمال به محله اختیاریه و از جنوب به قبا محدود است

دروس، یکی از مناطق خوش آب ‌و هوا و زیبای شمال شهر تهران است؛ که با یک نگاه می‌توان به قدمت آن پی برد.
دروس از نظر جغرافیایی از غرب به خیابان شریعتی، از شرق به خیابان پاسداران و از شمال به منطقه احتشامیه محدود می‌شود. دروس در ذهن تک‌تک ما به‌عنوان یکی از مناطق مرفه نشین و باکلاس حک شده است که این نگرش کاملاً هم درست است. تاکنون دروس به‌ عنوان یکی از پنج محله‌ی برتر تهران معرفی‌ شده است.

ازجمله سفارتخانه‌های این منطقه می‌توان به سفارت اسپانیا، سفارت آرژانتین، سفارت پرتغال، سفارت بنگلادش، سفارت مجارستان، سفارت آذربایجان، سفارت قزاقستان، منزل سفیر یونان، دفتر موسسه تبادلات آکادمیک آلمان، دفتر نمایندگی یونسکو و مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در این محله اشاره کرد.
خیابان‌های احتشامی، یارمحمدی و چیذری ازجمله بهترین مناطق دروس هستند که قیمت‌های بسیار بیشتری نسبت به سایر مناطق دارند. بیشتر املاک در این منطقه نوساز هستند و عمر آن‌ها حداکثر به ۷ تا ۸سال می‌رسد و همین‌طور استفاده از سازه‌ها و مصالح خوب و باکیفیت بالا در این منطقه، از نکات بارز آپارتمان‌های آن است. همچنین ساکنان این منطقه که اکثراً از طبقه مرفه جامعه هستند، دسترسی خوبی به مراکز خرید منطقه دروس دارند.
یکی از مهم‌ترین ویژگی این محله دسترسی‌های آن است که از سمت شمال به خیابان کلاهدوز، از سمت غرب به خیابان هدایت، از سمت جنوب به بلوار شهرزاد و خیابان صدف و از سمت شرق به خیابان پاسداران منتهی می‌گردد. محله دروس تهران خوشبختانه از نظر دسترسی به تاکسی و مترو در وضعیت بسیار مناسبی به سر می‌برد. در تمامی خیابان‌های اطراف محله و همچنین درون محله می‌توان توسط تاکسی به سایر وسایل نقلیه عمومی و حتی به بیشتر نقاط تهران دسترسی پیدا کرد. همچنین ازنظر دسترسی به اتوبوس می‌توان به خیابان کلاهدوز و خیابان شریعتی اشاره کرد که دارای چندین ایستگاه اتوبوس هستند.

البته با اینکه با توجه به استقبال مردم از مترو ایستگاه‌های مترو جدیدی در سرتاسر شهر افتتاح گردید است، ولی در محله دروس نزدیک‌ترین خط مترو مربوط به خط ۱ تجریش-کهریزک است که ایستگاه مترو قلهک و ایستگاه مترو شریعتی نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به محله دروس هستند.
در سراسر محله دروس و اطراف محله فروشگاه و مغازه‌های مختلفی وجود دارد که برای رفع احتیاج روزانه بسیار مناسب است ولی برای مراکز خرید و پاساژ می‌توان به مرکز خرید پاسداران اشاره کرد. در نزدیکی محله دروس هم دو مرکز تجاری به نام مجتمع تجاری سامان و مجتمع تجاری نگین ظفر وجود دارد.
متأسفانه محله دروس با وجود آنکه به‌عنوان محله‌ای تاریخی شناخته ‌شده و دارای باغ‌های بسیار زیادی بوده است، ولی دارای هیچ‌گونه فضای سبزی نیست و به همین دلیل می‌توان از بوستان پایداری (زمرد) و بوستان محصل به‌عنوان دو بوستان در نزدیکی محله دروس نام برد و همچنین در این محله استخر یاس بانوان به‌عنوان یک مرکز تفریحی و ورزشی مناسب برای بانوان شناخته ‌شده است. در نزدیکی محله دروس وجود سینما قلهک سبب ایجاد سرگرمی برای بیشتر اقشار جامعه گردیده است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این محله توجه به خیابان ‌بندی اصولی و مطابق با شهرسازی ایران است که سبب می‌شود ترافیک کمتری در محله ایجاد شود. همچنین این محله به دلیل وجود تعداد بالای سفارتخانه در آن به یکی از مهم‌ترین مناطق برای سفارتخانه تبدیل‌شده است.

مهم ترین بخش محله دروس وجود سفارت خانه های کشورهای مختلف در این محله است. دروس بیش از هر محله دیگری در تهران سفارت خانه در خود جای داده است.

پخش تراکت به صورت حرفه ای و تضمینی بدون دورریز.

پخش تراکت در دروس تهران

پخش تراکت در شمال تهران

پخش تراکت در شهرک غرب

برای پخش تراکت در دروس تهران و کل شمال تهران توسط شرکت تبلیغاتی تراکتی به صورت تضمینی و بدون دور ریز تراکت  با کمترین قیمت.

برای دریافت اطلاعات از چگونگی ارسال نیروی تراکت پخش کن به دروس و کل شمال تهران و هماهنگی های لازم با شرکت تماس بگیرید:

با ما تماس بگیرید:

تلخاب فراهانی: ۰۹۱۲۴۵۰۶۳۵۹

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما Secured By miniOrange