پخش تراکت انتخابات تراکت پخش کن در تهران

پخش تراکت انتخابات تراکت پخش کن در تهران کاندیداهای مجلس برای تبلیغات خود یک مدت زمان بسیار محدود دارند که خود ایده ها و برنامه های  خود را به مردم معرفی کنند.

تماس با ما

پخش تراکت

روشای متفاوت و بسیار زیادی برای تبلیغات هست

مثل شرکت در همایشها و سخنرانی برنامه های تلوزیونی شرکت در نماز جمعه در تبلیغات از طریق سایت و اسمس و غیره همه این روشهای تبلیغاتی یا بسیار زمان بر هستند و یا پر هزینه .

و زمان تعریف شده برای تبلیغات  یک هفته هست زمانی نسبتا کم بری کاندیدهای انتخاباتی که برای آنها مثل برق و باد می گذرد.

و بهترین روش تبلیغاتی در میان انبوه روشهای تبلیغاتی که هم زود بازده باشد و هم محدوده وسیعی را بتوان تحت پوشش تبلیغات قرار داد تبلیغات تراکتی است.

در طول این مدت  یک هفته ای میلیونها پوستر و تراکت تبلغاتی در سراسر ایران به چاپ می رسد و شاید شاخص شدن درمیان این نوع تبلیغات کار سخت و دشواری به نظر برسد.

ولی اگر این روش تبلیغاتی اصولی و با برنامه ریزی  پیش رود یکی از بهترین روشهای تبلیغاتی است.

اگر تبلیغات درست و اصولی پیش رود نماینده می تواند یکی از کرسی های مجلس را به دست بیاورد. و همه اینها بستگی به شرایط حوزه انتخاباتی او دارد.

شاید به نظر برسد که استفاده از فضای مجازی بسیار کاربردی باشد زیرا استفاد از فضای مجازی امروزه در کشور ما بسیار زیاد است بهره جستن از فضای وب برای تبلیغات انتخابات مجلس یکی از ساده ترین، بهترین و موثر ترین روش های تبلیغاتی است که برای حصول نتیجه باید از ماه ها قبل برای آن برنامه ریزی کرد.

وب سایتها باید ماه ها قبل ساخته شده باشند و باید بسیار قوی باشند که با اولین جستجو در صفحه اول قرار گیرند ولی تبلیغات تراکتی نیاز به زمان زیادی ندارد تنها زمان آن مربوط است به طراحی و چاپ و پخش تراکت.

شاید کلیپ ها و ساخت فیلم های تبلیغاتی مفید باشد ولی به علت این که همه این کلیپ ها را نمی بینند و همه در اینرنت و فضای مجازی در حال گشت زنی نیستند که این فیلمهای تبلیغاتی را ببیند و با نماینده و اهداف و شعارهای او آشنا شوند.

ولی تبلیغات تراکتی بر روی دیوارها و محل های مخصوص تراکت همه جای شهر به چشم میخورند و ناخاصته جلب توجه می کنند.

نوع دیگر از تبلیغات تبلیغات چهره به چهره از آن دسته تبلیغات بسیار مهم است. در این نوع تبیلغ علاوه بر نامزد انتخاباتی باید افرادی برای این امر آموزش ببینند. بیشک اگر نامزدی در کنار سایر مدلهای تبلیغاتی از معرفی چهره به چهره به درستی بهره برد می تواند بسیار امیدوار به نتیجه ها باشد.

ولی باید توجه داشت که مگر یک نماینده در یک زمان بسیار کوتاه با چند نفر قرار است که چهره به چهره برخورد داشته باشد و همه مردم از محل که که نماینده در آنجا حضور دارد اگاهی ندارند و یا اگر آگاهی داشته باشند زمان برای حضور نداشته باشن.

و بهتر است که از طریق تراکت زمان و ساعت حضور نماینده به مردم اطلاع رسانی شود.

یکی دیگر از روشهای تبلیغاتی ارسال پیامک های تبلیغاتی است باید گفت که ارسال پیامک از طریق شماره های تبلیغاتی احتمالا خوشایند مردم نخواهد بود. لذا باید شیوه های دیگری را برای ارسال پیامک انتخاب کرد.

همانگونه که ملاحضه کردید برای این که همه روشهای تبلیغاتی کامل شوند نیاز مند این است که همراه با تبلیغات تراکتی باشند.

تبلیغات تراکتی نیاز به این دارد که یک طرح و شعار و یک عکس از نماینده داشته باشد.

شاید به ظاهر ساده باشد ولی تک تک اینها یک نکته کلیدی هستن که رعایت هر کدام از آنها باعث شاخص شدن تراکت نماینده در میان انبوه ار تراکت ها باشد

شعار باید کوتاه و رسا باشد  و هر نماینده بر اساس دغدغه های منطقه خود شعار انتخاباتی انتخاب کند. ما در اینجا ویژ گیهای یک شعار خوب انتخاباتی را بیان می کنیم.

تماس با ما

ویژگیهای شعار انتخاباتی :

۱- شعار انتخاباتی باید به صورت مثبت با افعال مثبت باشد.

۲- شعار انتخاباتی باید می بایست کوتاه باشد.

۳- شعا انتخاباتی باید ندایی از یک شکوفایی و تغییر را داشته باشد.

۴-شعار انتخاباتب بهتر است که از یک آهنگ و تراز متنی برخوردار باشد.

۵-شعار انتخاباتی بهتر است که از کلمات ساده و عامیانه و جامعه پسندانه استفاده شود نه کلماتی که نیاز به ترجمه دارد.

۶-یک نکته کلیدی در مورد شعار نتخاباتی این است که  شعارهای موفق از سه کلمه نهایت تا ۷ کلمه تشکیل می شود .

۷- یکی دیگر از ویژگیهای شعار انتخاباتی این است که تکراری نباشد.

۸- بهتر است که شعار انتخاباتی با شرایط فعلی جامعه و حال و روز فعلی جامعه همخوانی داشته باشد

پخش تراکت تضمینی بدون دورریز در سراسر تهران

انتخاب عکس مناسب از نماینده

برای این که یک تبلیغات تاثیر گذار داشته باشد نیازمند این است که عکس داشته باشد ظاهر و پوزیشن نماینده در عکس بسیار مهم می باشد.

نماینده باید سعی نماید آنچه جامعه ازاو انتظار دارد آنگونه در عکس ظاهر شود اگر جامعه فرد خوش تیپ و آراسته را می پسندد سعی نمایید آراسته باشید و اگر فردی با ظاهری ساده می خواهند سعی نمایید در عکس خود ساده به نظر بیایید

اگر در یک جامعه سنتی هستید که پوشیدن لباس سنتی یک امتیاز به حساب می آید حتما لباس سنتی بپوشید.مثلا در کردستان پوشیدن لباس کردی یک امتیاز است.

حتما با عکاس و مشاور خود جهت چگونگی نگاهها و مسیر نگاه در عکس مشاوره نمایید یکی از نکات مهم در عکس نمایندگان انتخاباتی افق دید است که چشم و نگاه آنها چه مسیری را دنبال می نماید.

و بهترین عکس ها را انتخاب کنید و بر روی تراکت چاپ کنید خیلی مهم است که تراکت تبلیغاتی شما عکس داشته باشد. اصلا تراکت تبلیغاتی  بدون عکس جذاب نیست.

شرکت تراکتی در امر پخش تراکت دارای مهارت بوده زیرا اگر شما بهترین طرح را داشته باشید و زیبا ترین تراکت را چاپ کرده باشید ولی تراکت به صورت اصولی و دست پخش نشود تبلیغات تراکتی با تمام مزیت ها و امتیازاتی که دارد شکست می خورد.

 

پخش تراکت انتخابات تراکت پخش کن در تهران

تماس با ما

ارسال تراکت پخش کن به سراسر تهران

پخش تراکت انتخابات در شمال تهران

پخش تراکت شمال تهران: پخش تراکت تجریش، پخش تراکت نیاوران، پخش تراکت قلهک، پخش تراکت جماران، پخش تراکت ازگل،پخش تراکت لویزان، پخش تراکت مینی سیتی،

پخش تراکت سوهانک، پخش تراکت دروس، پخش تراکت حسین‌آباد، پخش تراکت پخش تراکت مبارک‌آباد، پخش تراکت اقدسیه، پخش تراکت زعفرانیه، پخش تراکت محمودیه،

پخش تراکت فرمانیه، پخش تراکت کامرانیه، پخش تراکت داودیه، پخش تراکت دزاشیب، پخش تراکت جردن، پخش تراکت الهیه،پخش تراکت ولنجک، پخش تراکت اوین،

پخش تراکت ظفر، پخش تراکت درکه، پخش تراکت فرحزاد،پخش تراکت پونک، پخش تراکت سعادت آباد و پخش تراکت شهرک غرب جنت اباد

پخش تراکت انتخابات در شرق تهران

پخش تراکت در شرق تهران: پخش ترکت تهران نو، پخش تراکت تهرانپارس، نارمک، شهرک امید، شهرک ویلایی زیتون، سرخه حصار، پیروزی، گرگان، وحیدیه، کالاد، شمس‌آباد، حکیمیه، نیروی هوایی، نظام آباد، مجیدیه، حشمتیه، منصورآباد

پخش تراکت انتخابات  در غرب تهران

پخش تراکت در غرب تهران: پخش تراکت ستارخان، پخش تراکت آریاشهر، ، پخش تراکت شهر زیبا، پخش تراکت شهران، پخش تراکت طرشت، پخش تراکت گیشا، پخش تراکت چیتگر، پخش تراکت شهرک اکباتان، پخش تراکت تهرانسر، پخش تراکت حصارک، پخش تراکت آزادی، پخش تراکت فردوس، پخش تراکت دهکده المپیک،پخش تراکت کن و وردآورد

پخش تراکت انتخابات در جنوب تهران

پخش جنوب شهر تهران: پخش تراکت مشیریه، پخش تراکت شهرک مسعودیه،پخش تراکت افسریه، پخش تراکت خانی آباد نو، نازی‌آباد، نعمت آباد، یاخچی‌آباد، امیربهادر، آذری، اتابک، خراسان، خزانه فلاح، خزانه بخارایی، شاپور، مولوی، سیروس، دروازه غار، جوادیه، یافت‌آباد، منیریه، امیریه، شوش، بازار تهران، شهرری، کوی سیزده آبان، دولت‌آبادشهرک رسالت بازار چینی فروش هاکیان شهر، یافت آباد بازار موبایل و مبل ایران.

پخش تراکت انتخابات در مرکز تهران

پخش تراکت مرکز تهران: یوسف آباد، امیرآباد، عباس‌آباد، جلفا، خواجه عبدالله، بهارشیراز، زرتشت، بهجت آباد، تخت جمشید (طالقانی)، تخت طاووس، سهروردی، آپادانا، توحید، جمهوری (نادری)، استانبول، توپخانه، لاله زار، باغ صبا، فاطمی، آرژانتین، آذربایجان

برای دریافت اطلاعات از چگونگی ارسال تراکت پخش کن حرفه ای به سراسر تهران کافی است با دفتر شرکت تراکتی تماس حاصا فرمایید.

شرکت تراکتی دارای تراکت پخش کن خانم و آقای ماهر و آموزش دیده در امر تبلیغات تراکتی می باشند.

پخش تراکت تضمینی بدون هیچ دورریزی پخش حرفه ای تراکت نمایندگان مجلس در سراسر تهران.

تماس با ما

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما Secured By miniOrange