پخش کاتالوگ در تهران پخش تضمینی کاتالوگ در تهران پخش کاتولوگ بدون هیچ دور ریزی در تهران
پخش کاتالوگ
شاید یک سوال برای شما پیش بیاید که آیا هنوز با افزایش تکنولوژی و وب سایتهای مختلف فروشگاهی آیا هنوز چاپ و پخش کاتالوگ مناسب و کاربردی برای تبلیغات است.
[button title=”تماس با ما” link=”https://www.tracte.ir/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”red” font_color=”” size=”4″ full_width=”” class=”” download=”” rel=”” onclick=””]
پاسخ کاملا مثبت است زیرا چاپ کاتالوگ هنوز یکی از بهترین روش های تبلیغاتی در صنایع مختلف هست. چراکه حتی شرکت های طراحی سایت هم برای تبلیغات خود از روش چاپ کاتالوگ استفاده می نمایند.
با توجه به این موضوع می توان گفت نتنها جایگاه کاتالوگ در حوزه تبلیغات کاهش پیدا نکرده است، بلکه هنوز مخاطبان، کاتالوگی که قابل لمس باشد را با ارزش تر از روش های دیگر تبلیغاتی می دانند و ترجیح می دهند از طریق کاتالوگ های موجود به بررسی و جستجو نیاز های خود بپردازند.
در این راستا شرکت تراکتی که سابقه بسیار زیادر در امر چاپ و طراحی انواع مختلف تراکت و بروشور و کاتالوگ و کارت ویزیت دارا می باشد در این مقاله سعی می شود که بشما نکات کلیدی در رابطه با طراحی و چاپ و پخش موفق کاتالوگ بیان شود.
بهتر است که توجه داشته باشید که طراحی کاتالوگ در نهایت سادگی و زیبایی بیشترین تاثیر را بر روی مخاطبان دارد پس تا آنجایی که می توانید سعی کنید تعداد فونت های مورد استفاده را به حداقل برسانید و از فونت های خوانا و زیبا (ترجیحا غیر فانتزی) استفاده نمایید.
باید توجه داشته باشید که استفاده ی بیش از حد از حروف درشت (Bold)، مورب (Italic) و زیر خط دار (Underline) می تواند باعث هرج و مرج در طراحی شود. قطعا این موضوع می تواند باعث شود مخاطبان از خواندن مطالب کاتالوگ شما صرف نظر کنند. به همین سادگی!
همان گونه که می دانید خوانایی مطالب در کاتالوگ های کوچک، کمی دشوار است چراکه برای گنجاندن اطلاعات در آنها باید از فونتی با سایز کوچک تر استفاده کرد. از آنجایی هم که چاپ کاتالوگ در اندازه های بزرگتر نیز هزینه ی بیشتری در پیش دارد،
پیشنهاد شرکت تراکتی به شما این است که کاتالوگ خود را در سایزی مناسب طراحی و چاپ کنید تا علاوه بر کاهش هزینه های خود، بتوانید تمام اطلاعات خود را در آن درج کنید.
[button title=”تماس با ما” link=”https://www.tracte.ir/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”red” font_color=”” size=”4″ full_width=”” class=”” download=”” rel=”” onclick=””]
بدون آنکه نیاز داشته باشید از فونت های کوچک تر در کاتالوگتان استفاده نمایید! وجود فونت های رنگی متناسب با نوع طراحی و نوع کسب و کار و به شرط خوانایی در کاتالوگ بسیار تاثیر گذار است.
همان گونه که می دانید وجود تصاویر متناسب با محصول یا خدمات شما در کاتالوگ یکی از مهم ترین و تاثیر گذارترین موضوعاتی هست که می تواند به جذب مخاطبان کمک کند.
استفاده از تصاویر مربوط به محصولات یا خدمات به صورت درست و متنوع در کاتالوگ علاوه بر جذب مخاطب باعث درک بیشتر مخاطبان از محصول می شود.
نکته ای مهم که باید به آن توجه داشت، استفاده از عکس های حرفه ای و با کیفیت از محصولات و خدمات در کاتالوگ است. در نظر داشته باشید این عکس ها هستند که مخاطب را جذب می کنند و باعث می شوند حس کنجکاوی در آنها به وجود آید پس اگر قصد دارید از عکس های غیر حرفه ای استفاده کنید، این را بدانید که مخاطبان خود را از دست می دهید!
این نکته یادتان باشد مشاهده عکس ها بسیار راحت تر از مطالعه متون هستند، پس سعی کنید از عکس های خاص و زیبا در کاتالوگ استفاده نمایید تا مخاطبان را مجذوب محصولات خود نمایید.
بهتر است بدانید که محل قرارگیری تصاویر و متون بسایر مهم و حائز اهمیت است. طبق تحقیقات روانشناختی که در سال های متوالی بر روی مخاطبان روزنامه ها یا کاتالوگ انجام شده است، نشان می دهد که بیشتر مخاطبان برای اولین بار گوشه سمت راست بالای کاتالوگ ها را نظاره می کنند،
این نکته مهم روانشناسی می تواند به روش های مختلفی ما را در طراحی یک کاتالوگ خوب و کاربردی یاری دهد. چراکه می توان محصولات پرفروش و یا امکانات کلیدی و جشنواره هایی خاص را در آن مکان جای داد و نظر مخاطب را به آن سمت کاتالوگ جلب کرد.
بهتر است که در کاتالوگ یک قسمت مربوط به سوالات متداول مشتریان باشد مثل قیمت.
بهترین روش برای چاپ یک کاتالوگ کاربردی این است که خودمان را جای مخاطبانمان بگذاریم و نیازهای آنها را بررسی کنیم. نکات ذکر شده برای تمام اصناف با هر مقایسی قابل صدق است پس فرقی نمی کند که شما صاحب یک رستوران کوچک باشید یا تولید کننده محصولات صنعتی بزرگ.
برای دریافت اطلاعات از چگونگی ارسال نیروی آقا و خانم کاتالوگ پخش کن در سراسر تهران کافی است با دفتر شرکت تراکتی تماس حاصل فرمایید:
[button title=”تماس با ما” link=”https://www.tracte.ir/” target=”_blank” align=”” icon=”” icon_position=”” color=”red” font_color=”” size=”4″ full_width=”” class=”” download=”” rel=”” onclick=””]
پخش کاتالوگ تبلیغاتی در تهران یکی از روشهای مؤثر برای معرفی محصولات، خدمات و برند شما به مخاطبان مختلف است. برای انجام پخش کاتالوگ تضمینی در تهران، نیاز به برنامهریزی دقیق و استراتژیهای خاصی است تا تبلیغات شما بهطور مؤثر و بدون دورریز انجام شود.
نکات کلیدی برای پخش تضمینی کاتالوگ در تهران:
- هدفگذاری دقیق مکانها:
- مکانهای پرتردد: خیابانهای اصلی، مراکز خرید بزرگ، بازارها، ایستگاههای مترو، پارکها و دانشگاهها از مکانهای مناسب برای پخش کاتالوگ هستند.
- مناطق تجاری و اداری: ساختمانهای اداری، مراکز تجاری، مراکز خدماتی و بیمارستانها محلهای خوبی برای هدفگیری کسبوکارهایی هستند که محصولات خاصی را بهدنبال مخاطبان خاص میفروشند.
- انتخاب زمان مناسب:
- بهترین زمانها برای پخش کاتالوگها در تهران معمولاً صبحها (۸ تا ۱۰) و عصرها (۴ تا ۷) است که بیشترین تردد در خیابانها و ایستگاههای مترو وجود دارد.
- همچنین در روزهای تعطیل، زمانی که افراد بیشتر در مراکز خرید و تفریحی حضور دارند، پخش کاتالوگ میتواند مؤثرتر باشد.
- طراحی جذاب و کاربرپسند کاتالوگ:
- طراحی کاتالوگ باید جذاب، رنگی و چشمنواز باشد. از تصاویر با کیفیت، اطلاعات واضح و مختصر، و قیمتهای رقابتی برای جلب توجه مخاطبان استفاده کنید.
- کاتالوگها باید شامل اطلاعات تماس، نشانی وبسایت یا فروشگاه، و در صورت امکان، تخفیفهای ویژه یا پیشنهادات خاص برای جذب مخاطب بیشتر باشد.
- تیم پخش باتجربه و آشنا به منطقه:
- استفاده از تیمهای پخش حرفهای که با مناطق پرتردد و شلوغ تهران آشنا هستند، میتواند تأثیر زیادی در افزایش بازده تبلیغات داشته باشد.
- تیم پخش باید بتواند کاتالوگها را بهطور هدفمند و در زمانهای مناسب توزیع کند تا کمترین میزان هدررفت داشته باشد.
- پخش در مناطق خاص:
- بسته به نوع محصول یا خدماتی که تبلیغ میکنید، ممکن است بخواهید کاتالوگها را در مناطق خاصی توزیع کنید. بهعنوان مثال، اگر یک فروشگاه لباس دارید، پخش در نزدیکی مراکز خرید و بوتیکها منطقی است.
- در صورتی که محصول یا خدمات شما بیشتر برای افراد خاصی طراحی شده است، توزیع کاتالوگها در دفاتر کاری، سالنهای زیبایی، یا باشگاهها میتواند مناسب باشد.
- رعایت قوانین و مقررات:
- باید به قوانین تبلیغاتی تهران و حقوق فردی افراد احترام گذاشت. پخش کاتالوگها در مکانهای ممنوعه یا حریم خصوصی افراد غیرمجاز است و ممکن است موجب نارضایتی شود.
- از توزیع در مناطق حساس یا تحتپوشش سازمانها و نهادها بدون مجوز خودداری کنید.
- پایش و ارزیابی عملکرد:
- ارزیابی نتایج پخش کاتالوگها میتواند با استفاده از کد تخفیفهای اختصاصی یا درخواست بازخورد از مشتریان انجام شود. این امر به شما کمک میکند تا اثربخشی پخش را بررسی کرده و در صورت نیاز، تغییراتی در استراتژی خود اعمال کنید.
نکات مهم برای پخش تضمینی کاتالوگ در تهران:
- هدفگذاری دقیق مکانها: پخش در مکانهای پرتردد مانند خیابانهای اصلی، مراکز خرید، ایستگاههای مترو، پارکها و دانشگاهها.
- انتخاب زمان مناسب: ساعات پرتردد مانند صبح (۸ تا ۱۰) و عصر (۴ تا ۷) برای رسیدن به بیشترین تعداد مخاطب.
- طراحی جذاب و کاربرپسند کاتالوگ: استفاده از تصاویر جذاب، اطلاعات واضح و مختصر، قیمتها و تخفیفهای ویژه.
- تیم پخش باتجربه: استفاده از تیمهایی که به مناطق مختلف تهران و مکانهای شلوغ آشنا هستند برای توزیع مؤثر و هدفمند.
- پخش در مناطق خاص: توزیع کاتالوگها بسته به نوع محصول در مناطقی مثل مراکز خرید، دفاتر کاری، باشگاهها یا سالنهای زیبایی.
- رعایت قوانین و مقررات: احترام به قوانین تبلیغاتی و حریم خصوصی افراد و عدم توزیع در مکانهای ممنوعه یا حساس.
- پایش و ارزیابی عملکرد: ارزیابی نتایج با استفاده از کدهای تخفیف یا بازخورد مشتریان برای سنجش اثربخشی پخش کاتالوگ.
با ما تماس بگیرید: