پخش کاتالوگ پخش تضمینی کاتالوگ در تهران

پخش کاتالوگ در تهران پخش تضمینی کاتالوگ در تهران پخش کاتولوگ بدون هیچ دور ریزی در تهران

پخش کاتالوگ

شاید یک سوال برای شما پیش بیاید که آیا هنوز با افزایش تکنولوژی و وب سایتهای مختلف فروشگاهی آیا هنوز چاپ و پخش کاتالوگ مناسب و کاربردی برای تبلیغات است.

 

تماس با ما

پاسخ کاملا مثبت است زیرا چاپ کاتالوگ هنوز یکی از بهترین روش های تبلیغاتی در صنایع مختلف هست. چراکه حتی شرکت های طراحی سایت هم برای تبلیغات خود از روش چاپ کاتالوگ استفاده می نمایند.

با توجه به این موضوع می توان گفت نتنها جایگاه کاتالوگ در حوزه تبلیغات کاهش پیدا نکرده است، بلکه هنوز مخاطبان، کاتالوگی که قابل لمس باشد را با ارزش تر از روش های دیگر تبلیغاتی  می دانند و ترجیح می دهند از طریق کاتالوگ های موجود به بررسی و جستجو نیاز های خود بپردازند.

در این راستا شرکت تراکتی که سابقه بسیار زیادر در امر چاپ و طراحی انواع مختلف تراکت و بروشور و کاتالوگ و کارت ویزیت دارا می باشد در این مقاله سعی می شود که بشما نکات کلیدی در رابطه با طراحی و چاپ و پخش موفق کاتالوگ بیان شود.

بهتر است که توجه داشته باشید که طراحی کاتالوگ در نهایت سادگی و زیبایی بیشترین تاثیر را بر روی مخاطبان دارد پس تا آنجایی که می توانید سعی کنید تعداد فونت های مورد استفاده را به حداقل برسانید و از فونت های خوانا و زیبا (ترجیحا غیر فانتزی) استفاده نمایید.

باید توجه داشته باشید که استفاده ی بیش از حد از حروف درشت (Bold)، مورب (Italic) و زیر خط دار (Underline) می تواند باعث هرج و مرج در طراحی شود. قطعا این موضوع می تواند باعث شود مخاطبان از خواندن مطالب کاتالوگ شما صرف نظر کنند. به همین سادگی!

همان گونه که می دانید خوانایی مطالب در کاتالوگ های کوچک، کمی دشوار است چراکه برای گنجاندن اطلاعات در آنها باید از فونتی با سایز کوچک تر استفاده کرد. از آنجایی هم که چاپ کاتالوگ در اندازه های بزرگتر نیز هزینه ی بیشتری در پیش دارد،

پیشنهاد شرکت تراکتی به شما این است که  کاتالوگ خود را در سایزی مناسب طراحی و چاپ کنید تا علاوه بر کاهش هزینه های خود، بتوانید تمام اطلاعات خود را در آن درج کنید.

تماس با ما

بدون آنکه نیاز داشته باشید از فونت های کوچک تر در کاتالوگتان استفاده نمایید! وجود فونت های رنگی متناسب با نوع طراحی و نوع کسب و کار و به شرط خوانایی در کاتالوگ بسیار تاثیر گذار است.

همان گونه که می دانید وجود تصاویر متناسب با محصول یا خدمات شما در کاتالوگ یکی از مهم ترین و تاثیر گذارترین موضوعاتی هست که می تواند به جذب مخاطبان کمک کند.

استفاده از تصاویر مربوط به محصولات یا خدمات به صورت درست و متنوع در کاتالوگ علاوه بر جذب مخاطب باعث درک بیشتر مخاطبان از محصول می شود.

نکته ای مهم که باید به آن توجه داشت، استفاده از عکس های حرفه ای و با کیفیت از محصولات و خدمات در کاتالوگ است. در نظر داشته باشید این عکس ها هستند که مخاطب را جذب می کنند و باعث می شوند حس کنجکاوی در آنها به وجود آید پس اگر قصد دارید از عکس های غیر حرفه ای استفاده کنید، این را بدانید که مخاطبان خود را از دست می دهید!

این نکته یادتان باشد مشاهده عکس ها بسیار راحت تر از مطالعه متون هستند، پس سعی کنید از عکس های خاص و زیبا در کاتالوگ استفاده نمایید تا مخاطبان را مجذوب محصولات خود نمایید.

بهتر است بدانید که محل قرارگیری تصاویر و متون بسایر مهم و حائز اهمیت است. طبق تحقیقات روانشناختی که در سال های متوالی بر روی مخاطبان روزنامه ها یا کاتالوگ انجام شده است، نشان می دهد که بیشتر مخاطبان برای اولین بار گوشه سمت راست بالای کاتالوگ ها را نظاره می کنند،

این نکته مهم روانشناسی می تواند به روش های مختلفی ما را در طراحی یک کاتالوگ خوب و کاربردی یاری دهد. چراکه می توان محصولات پرفروش و یا امکانات کلیدی و جشنواره هایی خاص را در آن مکان جای داد و نظر مخاطب را به آن سمت کاتالوگ جلب کرد.

بهتر است که در کاتالوگ یک قسمت مربوط به سوالات متداول مشتریان باشد مثل قیمت.

بهترین روش برای چاپ یک کاتالوگ کاربردی این است که خودمان را جای مخاطبانمان بگذاریم و نیازهای آنها را بررسی کنیم. نکات ذکر شده برای تمام اصناف با هر مقایسی قابل صدق است پس فرقی نمی کند که شما صاحب یک رستوران کوچک باشید یا تولید کننده محصولات صنعتی بزرگ.

برای دریافت اطلاعات از چگونگی ارسال نیروی آقا و خانم کاتالوگ پخش کن در سراسر تهران کافی است با دفتر شرکت تراکتی تماس حاصل فرمایید:

پخش کاتالوگ پخش تضمینی کاتالوگ در تهران

تماس با ما

با ما تماس بگیرید:

فراهانی: ۰۹۱۲۴۵۰۶۳۵۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما Secured By miniOrange